JAVNI POZIV za nastavnike u pratnji za mobilnosti učenika (stručna praksa u Sevilli)


unutar projekta br. 2025-1-HR01-KA121-VET-000330705

U školskoj godini 2025./2026. planirana je mobilnost učenika – stručna praksa u Sevilli, u Španjolskoj, koja uključuje 10 učenika iz različitih razreda iz strukovnog programa Komercijalist u razdoblju od 30. 11. do 13. 12. 2025. (12 dana mobilnosti i 2 dana putovanja). Odabiru se dva nastavnika koji će ići na mobilnost u Španjolsku kao pratnja učenicima. Pravo podnošenja prijave na ovaj poziv imaju svi nastavnici i stručni suradnici Trgovačke škole. Učenicima i nastavnicima u pratnji iz projekta je osigurana financijska potpora koja pokriva ukupne troškove puta i boravka u inozemstvu za sve dane mobilnosti. Izrazi koji se koriste u tekstu u muškom rodu su neutralni i odnose se i na muške i na ženske osobe.


ZADUŽENJA NASTAVNIKA U PRATNJI

Zaduženja nastavnika u pratnji bit će sljedeća:

– priprema učenika na mobilnost (uređenje životopisa, pripremni razgovor s koordinatoricom u Španjolskoj, roditeljski sastanak, priprema sve potrebne dokumentacije prije puta)

– podrška i pomoć učenicima tijekom puta i u svakodnevnim situacijama tijekom boravka na mobilnosti i stručnoj praksi

– stalna komunikacija s učenicima na mobilnosti, školskom koordinatoricom i po potrebi s roditeljima i razrednicima učenika

– nadzor učenika i odgovornost za sve učenike tijekom mobilnosti

– po potrebi odlazak liječniku u Sevilli

– praćenje redovitosti izvršavanja obveza učenika tijekom mobilnosti

– komunikacija s Ravnateljem

– komunikacija sa španjolskom koordinatoricom

– pomoć učenicima u pripremi diseminacijskih materijala o stečenom iskustvu tijekom mobilnosti

– pisanje izvještaja s mobilnosti za mrežnu stranicu Škole


ROK I NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVE

Rok za podnošenje prijave na javni poziv je 17. listopada 2025. godine. Pravo podnošenja prijave na ovaj poziv imaju svi nastavnici i stručni suradnici Trgovačke škole.

Prijava treba sadržavati: 1. Životopis na hrvatskom jeziku 2. Motivacijsko pismo na hrvatskom jeziku u kojem nastavnik obrazlaže razloge prijave, motiviranost za sudjelovanje u projektu, interese u struci i očekivanja od mobilnosti kao i svoja dosadašnja iskustva u sudjelovanju u školskim projektima.

Za prijavu je potrebno ispuniti online obrazac u kojemu je potrebno odgovoriti na sva pitanja te učitati životopis i motivacijsko pismo u PDF format. Obrazac se nalazi na sljedećoj poveznici:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSep7_zmlN3O2v1FgIa83FbHr9BWveJKEcjFVPWAY2XpKE9Ihg/viewform?usp=header


Postupak izbora nastavnika u pratnji provest će višečlana Erasmus+ komisija. U kriterijima za odabir dat će se prednost nastavnicima:

  • koji se aktivno služe engleskim jezikom i/ili španjolskom jeziku u govoru i pismu

  • koji izvode nastavu u više razreda,

  • s prijašnjim iskustvom upravljanja grupom učenika (razredništvo, provedba izvanučioničke nastave, pratnja učenicima na višednevnim putovanjima),

  • koji su spremni preuzeti odgovornost i zaduženja potrebna za uspješnu provedbu ovakve vrste mobilnosti

  • i koji su visoko motivirani za sudjelovanje u projektu.

VRIJEME I MJESTO OBJAVE REZULTATA NATJEČAJA

Prema ukupnom broju bodova bit će objavljena rang ljestvica do 20. listopada 2025. u zbornici i na oglasnoj ploči Škole. Uvid u natječajnu dokumentaciju i predaju prigovora bit će moguće izvršiti do 23. listopada 2025. prethodnom najavom na e-mail koordinatorice: ivana.obradovic2@skole.hr. Rok unutar kojega će biti dostavljen odgovor na prigovor je tri radna dana od dana zaprimanja prigovora.