JAVNI POZIV za nastavnike u pratnji za mobilnosti učenika (stručna praksa u Sevilli)
unutar projekta br. 2025-1-HR01-KA121-VET-000330705
U školskoj godini 2025./2026. planirana je mobilnost učenika – stručna praksa u Sevilli, u Španjolskoj, koja uključuje 10 učenika iz različitih razreda iz strukovnog programa Komercijalist u razdoblju od 30. 11. do 13. 12. 2025. (12 dana mobilnosti i 2 dana putovanja). Odabiru se dva nastavnika koji će ići na mobilnost u Španjolsku kao pratnja učenicima. Pravo podnošenja prijave na ovaj poziv imaju svi nastavnici i stručni suradnici Trgovačke škole. Učenicima i nastavnicima u pratnji iz projekta je osigurana financijska potpora koja pokriva ukupne troškove puta i boravka u inozemstvu za sve dane mobilnosti. Izrazi koji se koriste u tekstu u muškom rodu su neutralni i odnose se i na muške i na ženske osobe.
ZADUŽENJA NASTAVNIKA U PRATNJI
Zaduženja nastavnika u pratnji bit će sljedeća:
– priprema učenika na mobilnost (uređenje životopisa, pripremni razgovor s koordinatoricom u Španjolskoj, roditeljski sastanak, priprema sve potrebne dokumentacije prije puta)
– podrška i pomoć učenicima tijekom puta i u svakodnevnim situacijama tijekom boravka na mobilnosti i stručnoj praksi
– stalna komunikacija s učenicima na mobilnosti, školskom koordinatoricom i po potrebi s roditeljima i razrednicima učenika
– nadzor učenika i odgovornost za sve učenike tijekom mobilnosti
– po potrebi odlazak liječniku u Sevilli
– praćenje redovitosti izvršavanja obveza učenika tijekom mobilnosti
– komunikacija s Ravnateljem
– komunikacija sa španjolskom koordinatoricom
– pomoć učenicima u pripremi diseminacijskih materijala o stečenom iskustvu tijekom mobilnosti
– pisanje izvještaja s mobilnosti za mrežnu stranicu Škole
ROK I NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVE
Rok za podnošenje prijave na javni poziv je 17. listopada 2025. godine. Pravo podnošenja prijave na ovaj poziv imaju svi nastavnici i stručni suradnici Trgovačke škole.
Prijava treba sadržavati: 1. Životopis na hrvatskom jeziku 2. Motivacijsko pismo na hrvatskom jeziku u kojem nastavnik obrazlaže razloge prijave, motiviranost za sudjelovanje u projektu, interese u struci i očekivanja od mobilnosti kao i svoja dosadašnja iskustva u sudjelovanju u školskim projektima.
Za prijavu je potrebno ispuniti online obrazac u kojemu je potrebno odgovoriti na sva pitanja te učitati životopis i motivacijsko pismo u PDF format. Obrazac se nalazi na sljedećoj poveznici:
Postupak izbora nastavnika u pratnji provest će višečlana Erasmus+ komisija. U kriterijima za odabir dat će se prednost nastavnicima:
koji se aktivno služe engleskim jezikom i/ili španjolskom jeziku u govoru i pismu
koji izvode nastavu u više razreda,
s prijašnjim iskustvom upravljanja grupom učenika (razredništvo, provedba izvanučioničke nastave, pratnja učenicima na višednevnim putovanjima),
koji su spremni preuzeti odgovornost i zaduženja potrebna za uspješnu provedbu ovakve vrste mobilnosti
i koji su visoko motivirani za sudjelovanje u projektu.
VRIJEME I MJESTO OBJAVE REZULTATA NATJEČAJA
Prema ukupnom broju bodova bit će objavljena rang ljestvica do 20. listopada 2025. u zbornici i na oglasnoj ploči Škole. Uvid u natječajnu dokumentaciju i predaju prigovora bit će moguće izvršiti do 23. listopada 2025. prethodnom najavom na e-mail koordinatorice: ivana.obradovic2@skole.hr. Rok unutar kojega će biti dostavljen odgovor na prigovor je tri radna dana od dana zaprimanja prigovora.