DAN ZAŠTITE POTROŠAČA 15.3.2018.

Sve važnija tema u našem društvu je, kako zaštiti prava potrošača?

J.F. Kennedy davne 1962. godine  rekao je:. „ Potrošači po definiciji uključuju sve nas . Glas potrošača mora se čuti.“

Od tada do danas je prošlo puno vremena  i zato se o toj temi stalno govori.

Edukacija gađana, a pogotovo novih naraštaja o pravima potrošača za svaki oblik kupovine ima sve veće značenje.

U našoj školi već nekoliko godina obilježavamo 15.3. kao Dan zaštite potrošača iz dva razloga:

  1. Učenici trebaju znati koja su njihova prava kao potrošača.
  2. Kao prodavači trebaju znati prodati robu/uslugu ali i riješiti reklamacije kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Na kraju zahvaljujemo: gđi  Đemi  Bartulović iz Ministarstva gospodarstva, koja nam svake godine, a i ove, dostavi letke, brošure  o zaštiti potrošača, koje onda učenici dijele ostalim učenicima u predvorju škole.

Ove godine u ovoj akciji obilježavanja ovog značajnog dana sudjelovali su učenici:

3 b. razreda:Gabriella Nikolla,Ivan Vidaković, Lucija Ipša, Morena Zahirović

3 d. razreda: Valentina Glasnović, Ana Blek, Patrik Škoić, Patrik Ancić, Sven Pehar  i

Božica Uroić, prof. savjetnica.

 

You May Also Like

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.