Sve važnija tema u našem društvu je, kako zaštiti prava potrošača?
J.F. Kennedy davne 1962. godine rekao je:. „ Potrošači po definiciji uključuju sve nas . Glas potrošača mora se čuti.“
Od tada do danas je prošlo puno vremena i zato se o toj temi stalno govori.
Edukacija gađana, a pogotovo novih naraštaja o pravima potrošača za svaki oblik kupovine ima sve veće značenje.
U našoj školi već nekoliko godina obilježavamo 15.3. kao Dan zaštite potrošača iz dva razloga:
- Učenici trebaju znati koja su njihova prava kao potrošača.
- Kao prodavači trebaju znati prodati robu/uslugu ali i riješiti reklamacije kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Na kraju zahvaljujemo: gđi Đemi Bartulović iz Ministarstva gospodarstva, koja nam svake godine, a i ove, dostavi letke, brošure o zaštiti potrošača, koje onda učenici dijele ostalim učenicima u predvorju škole.
Ove godine u ovoj akciji obilježavanja ovog značajnog dana sudjelovali su učenici:
3 b. razreda:Gabriella Nikolla,Ivan Vidaković, Lucija Ipša, Morena Zahirović
3 d. razreda: Valentina Glasnović, Ana Blek, Patrik Škoić, Patrik Ancić, Sven Pehar i
Božica Uroić, prof. savjetnica.