Magros 2017

Dana 10. 10. 2017. učenici 3. b/k i 2. a razreda, prisustvovali su najvećoj konferenciji za proizvođače i trgovce MAGROS 2017. u pratnji predmetne nastavnice Ane Špoljarić i Dubravke Liebl.

Koferencija je održana u organizaciji poslovnog časopisa – Suvremena trgovina i Hrvatske gospodarske komore, u dvorani tvrtke „Tekstilpromet“ u Zagrebu, u ulici grada Gospića 1 i to u skladu s programom koji je priložen uz ovaj tekst.

Tema ovogodišnjeg MAGROSA, bila je  Digitalizacija i transformacije u trgovini.

Na ovom stručnom skupu, prisustvovale su i aktivno sudjelovale najvažnije institucije odgovorne za ova područja: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, Ministarstvo turizma, Ministarstvo poljoprivrede, Ministarstvo rada i mirovinskog sustava, Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska obrtnička komora, Hrvatska udruga poslodavaca, Zaklada Konrad Adenauer, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Smart partner IBM-a i HAMAG Bicro-a te predstavnici raznih trgovačkih društava i obrta.

Zahvaljujući svim sudionicima, MAGROS je i ove godine otvorio i potaknuo aktualna pitanja vezana uz kretanje u trgovini i gospodarstvu te dao poticaj za implementaciju najnovijih svjetskih dostignuća u području digitalizacije i nužne trensformacije u trgovini.

Iz svega što smo čuli i razumjeli, zaključili smo da je definitivno došlo vrijeme ozbiljnih promjena koji prisiljavaju stacionarnu ili offline trgovinu na dodatne poteze kako bi se osposobila za rentabilno suvremeno poslovanje u budućnosti i da je nužno jačanje online trgovine koja je kod nas na vrlo niskim granama. Naime, u Hrvatskoj većina trgovačkih subjekata online tehnologiju koristi prilično površno i neučinkovito, uglavnom kao marketinški štos, dok vrlo mali broj njih zna zašto imaju fizički, a zašto online dio prodaje te koriste oba kanala na način da podržavaju jedan drugoga.

Prvi stručni skup MAGROS organiziran je 1977. godine.

Program MAGROS 2017

Dubravka Liebl, mag. oec.

You May Also Like